poniedziałek, styczeń 24, 2022

Szafa do serwerowni typu rack – jaką wybrać, by trafić?

0
Szafa do serwerowni typu rack

Wyposażenie serwerowni nie jest wbrew pozorom zbyt prostym zadaniem. W jej aranżacji kluczowe jest zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim przechowywanym w niej sprzętom oraz umożliwienie swobodnego dostępu do nich. W serwerowniach mogą znajdować się dziesiątki lub setki komputerów, dysków, jednostek oraz innych mniejszych lub większych urządzeń. By były maksymalnie zabezpieczone przed szkodliwymi czynnikami, warto sięgnąć po dedykowane do nich szafki rack. Poniżej przyglądamy się z bliska ich ofercie oraz podpowiadamy na podstawie jakich cech warto kupować specjalistyczne szafki rack. 

Parametry fizyczne szafek rack – gabaryty i rozmiary montażowe 

Zakup szafki rack odbywa się przede wszystkim w oparciu o jej podstawowe parametry fizyczne, wśród których znajduje się rozmiar. Ma on olbrzymi wpływ na dopasowanie danej szafki do sprzętu, który zamierzasz w niej przechowywać. Większość dostępnych szafek rack została wykonana w znormalizowanych rozmiarach, ułatwiających ich wybór. Warto zwrócić uwagę zarówno na rozmiary wyrażone w calach, jak i na rozmiary montażowe wyrażone w jednostkach U. Te ostatnie oznaczają ile dokładnie wolnej przestrzeni znajduje się wewnątrz szafki.

Dostępne szafki rack mogą być wysokie na 1-4 U. Przyjęło się, że ten właśnie parametr jest w największym stopniu ustandaryzowany. Pozostałe parametry fizyczne – szerokość oraz głębokość – są bardziej zróżnicowane. Znajdziesz zarówno szafki o szerokości 600 jak i 800 mm, a także modele głębokie na 450-1200 mm. Warto przy tym podkreślić, że głębokość szafki w dużym stopniu zależy od sposobu jej montażu – szafki stojące są głębsze niż ich wiszące odpowiedniki.

Szafka wisząca czy stojąca? W poszukiwaniu praktycznej szafki rack 

Szafy rack są dostępne w dwóch głównych wersjach: stojącej i wiszącej. Pierwsze z nich są wybierane częściej, zwłaszcza gdy chodzi o wyposażenie serwerowni lub innej placówki, w której przechowuje się setki sztuk sprzętu komputerowego. Szafki wiszące są natomiast wybierane do pomieszczeń i placówek mniejszych rozmiarów. Chętnie korzysta się z nich do osłaniania komputerów przy takich stanowiskach pracy jak: portiernia, recepcja, lada sklepowa. 

Szafki stojące odznaczają się także większym udźwigiem. Niektóre dostępne modele są w stanie wytrzymać udźwig rzędu 1000 kg lub większy. Szafki wiszące są nieco mniej wytrzymałe, jednak nadają się idealnie do montażu w pomieszczeniach niewielkich rozmiarów. Pozwalają zaoszczędzić wolną przestrzeń oraz nie zagracają podłogi. 

Wybierając szafkę, warto też zwrócić uwagę na obecność drzwiczek i sposób ich wykonania. Drzwiczki mogą znajdować się z jednej jak i z obu stron szafki. Szafki dwudrzwiowe są szczególnie polecane jako wyposażenie serwerowni, w których swobodny dostęp do sprzętu komputerowego jest ważną sprawą. Warto też zwrócić uwagę na materiał użyty w produkcji drzwiczek. Oprócz modeli blaszanych znajdziesz też szafki z drzwiami przeszklonymi, niezwykle pomocne w monitorowaniu przechowywanych wewnątrz sprzętów. Modele takie znajdziesz między innymi w ofercie Unotel, pod linkiem https://unotel.pl/.

Need for Speed Underground w 2021, czy warto zagrać?

0
Need for Speed Underground w 2021

Studio EA Games znane jest z wielu udanych gier, a jedną z nich jest zdecydowanie Need for Speed Underground. Produkcja ta została wydana pod koniec 2003 roku i przez długi czas nie schodziła z ust graczy. Być może sukces, jaki odniosła, zawdzięczać może nocnym wyścigom, które w tamtym czasie były motywem przewodnim dużego ekranu. Trzeba jednak zauważyć, że gra sama w sobie trzymała poziom, zarówno dzięki oprawie graficznej, jak i ścieżce dźwiękowej. Jak obecnie prezentuje się owa produkcja i czy jest sens do niej wracać?

Co oferuje nam gra?

Do dyspozycji mamy rozległy tryb dla pojedynczego gracza, składający się z 111 wyścigów. W ich skład wchodzi między innymi zwykły tor, gdzie wykonać musimy kilka okrążeń. Sprint, polegający w zasadzie na tym samym, z tym wyjątkiem, że wykonujemy tylko jedno okrążenie. Drag, skupiający się na manualnej zmianie biegów przy prostym odcinku oraz Drift. Niezależnie jaki tryb wybierzemy, aby móc iść dalej, należy zdobyć pierwsze miejsce. Na całe szczęście są 3 poziomy trudności, chociaż sztuczna inteligencja potrafi być wymagająca nawet na łatwym poziomie. Prócz wyżej omawianych trybów mamy również próbę czasową, eliminacje i mistrzostwa, gdzie te ostatnie składają się przeważnie z trzech wyścigów i za każdą przebytą trasę otrzymujemy punkty, które się sumują. Pod sam koniec mistrzostw otrzymujemy elementy potrzebne do udoskonalenia naszego auta. Łącznie odblokować możemy 20 modeli samochodów. Trzeba przyznać, że w grze zarys fabularny jest niejasny, a przerywniki filmowe wyglądają tak, jakby wrzucono je na siłę. Jeśli szukasz gier fabularnych, polecam odwiedzić https://techpolska.pl/. Na całe szczęście gracz już na wstępie wie, co jest kluczowe w omawianej produkcji. Ścigamy się, by wygrać. To, co dzieje się dookoła, jest mało istotne.

Jak działa gra na nowszych systemach?

W dniu premiery Need for Speed Underground cieszył się niezwykłą grywalnością. Trzeba przyznać, że tutaj wiele się nie zmieniło, ponieważ bez problemu jesteśmy w stanie uruchomić grę nawet z pozycji Windowsa 10. Jest jednak jeden minus polegający na ograniczonym wyborze rozdzielczości z pozycji menu głównego. Jak się okazuje, nie jest to jednak problem, którego nie można obejść. O fanowskich remake’ach przeczytać możesz, wchodząc na: https://techpolska.pl/. Jedną z najpopularniejszych modyfikacji do NFS: Underground jest mod graficzny REDUX, polepszający jakość tekstur i umożliwiający wybór wyższej rozdzielczości. Jeśli jednak nie jesteśmy zwolennikami takich rozwiązań, warto pochylić się nad kartą graficzną wspierającą ray tracing, gdyż opcja ta znacząca wpływa na efekty świetlne.

Palety EPAL – najbardziej uniwersalne

0
Palety EPAL

Palety o charakterystycznym oznaczeniu EPAL są widoczne niemal wszędzie. Można je zauważyć w sklepach, w magazynach oraz w halach produkcyjnych. Do czego jeszcze można je wykorzystać? Czym się charakteryzują?

Agencja headhunterska w Warszawie. Sprawdź, jak to robią profesjonaliści

0
Agencja headhunterska w Warszawie

Headhunting jest coraz lepiej znanym terminem, który został zapożyczony z krajów anglosaskich. W dosłownym tłumaczeniu oznacza „łowienie głów”. Jest to strategia wykorzystywana dziś przede wszystkim do pozyskiwania najcenniejszych pracowników, czyli osób posiadających rzadkie kwalifikacje zawodowe lub z innego powodu wartościowych dla pracodawców. Do tego stopnia, że są oni skłonni zapłacić agencji headhunterskiej w Warszawie czy innym mieście za szybkie znalezienie i przekonanie najlepszych kandydatów do przyjęcia ich propozycji. Na czym dokładnie polega headhunting? Jak w praktyce wygląda pozyskiwanie pracowników z wykorzystaniem tej strategii? Wszystkiego dowiesz się z naszego artykułu.

Poznanie oczekiwań pracodawcy

Zanim agencja heeadhunterska zabierze się do pracy musi wiedzieć, kogo właściwie potrzebuje jej klient. W tym celu organizowane jest spotkanie (może się odbyć online), podczas którego omawiane są wszystkie aspekty składające się na obraz idealnego kandydata. Specjaliści agencji tworzą jego profil, do którego będą dopasowywać osoby potencjalnie nadające się na dane stanowisko. Dzięki temu nie ma ryzyka, że headhunting zakończy się pozyskaniem nieodpowiedniego pracownika.

Wstępne wyselekcjonowanie kandydatów

Wiedząc, kogo szuka klient, agencja headhunterska w Warszawie zaczyna ustalać strategię pozyskiwania najlepszych kandydatów. Wykorzystuje własne kontakty branżowe do stworzenia wstępnej listy osób mogących spełnić oczekiwania klienta. Niekoniecznie muszą to być osoby, które aktualnie szukają zatrudnienia – headhunting ma tę przewagę nad standardową rekrutacją, że pozwala dotrzeć do pracowników zatrudnionych w konkurencyjnych firmach i przekonać je do zmiany pracodawcy.

Nawiązanie kontaktu z najlepszymi kandydatami

To za to w głównej mierze płaci się agencji headhunterskiej w Warszawie czy w jakimkolwiek innym mieście. Samemu pracodawcy trudno byłoby dotrzeć do potencjalnych kandydatów, a już na pewno w taki sposób, aby zachować względną poufność (co ma ogromne znaczenie w niektórych branżach). Agencja ma własne kanały komunikacji, które pozwalają jej szybko skontaktować się z osobami wpisującymi się w profil idealnego kandydata oraz zainteresować ich ofertą zmiany miejsca zatrudnienia na rzecz firmy klienta.

Branding

To bardzo ważny etap kampanii headhuntingu, w ramach którego agencja rozpoczyna budowanie w oczach kandydata obrazu atrakcyjnego pracodawcy. Jest to szalenie istotne w sytuacji, gdy agencja reprezentuje firmę niemającą silnej, rozpoznawalnej marki, czyli taką, która niekoniecznie jest wymarzonym pracodawcą dla najlepszych kandydatów. Dzięki brandingowi agencja może ukryć potencjalne wady oferty (np. wynagrodzenie czy prestiż), za to podkreślić jej zalety i sprawić, aby kandydat skupił się właśnie na nich.

Złożenie oferty zatrudnienia

Gdy headhunter uzna, że dana osoba jest potencjalnie zainteresowana zmianą miejsca zatrudnienia, może złożyć jej konkretną ofertę – oczywiście w pełnym porozumieniu z klientem. W zależności od ustaleń agencja może tylko pośredniczyć między stronami lub wziąć na siebie negocjowanie indywidualnych warunków zatrudnienia.

To drugie rozwiązanie jest wygodniejsze dla pracodawcy, oszczędza mu czas, a także zwiększa szanse na powodzenie – doświadczona agencja doskonale orientuje się w stawkach obowiązujących na danym stanowisku, dlatego może prowadzić negocjacje w sposób rzeczowy, nie narażając klienta na zbyt wysokie koszty zatrudnienia nowego pracownika.

Pilotowanie procesu zatrudnienia

To również podlega indywidualnym ustaleniom z klientem, natomiast jeśli pracodawca decyduje się dać agencji headhunterskiej pełną swobodę działania, to może sobie zażyczyć, aby specjaliści – pisząc kolokwialnie – dostarczyli mu gotowego do zatrudnienia pracownika. Wówczas to agencja zajmuje się wszystkimi formalnościami kadrowo-płacowymi.

W grę wchodzi również bardzo ciekawe rozwiązanie, jakim jest outsourcing, gdzie to agencja jest faktycznym pracodawcą pozyskanego specjalisty i oddelegowuje go do pracy w firmie klienta, na przykład na czas realizacji konkretnego projektu. Taka opcja jest wyjątkowo komfortowa dla przedsiębiorcy, który nie upiera się przy tworzeniu nowych etatów w swojej firmie.

Jaką agencję headhunterską w Warszawie wybrać?

Na warszawskim rynku działa dziś wiele agencji HR i wciąż pojawiają się nowe, co jest oczywiście spowodowane ogromnym zapotrzebowaniem na tego typu usługi. Czym warto się więc kierować? Przede wszystkim renomą danej agencji. Sprawdź, które firmy HR cieszą się najlepszą opinią klientów biznesowych, co zawsze niezawodnie świadczy o dobrej jakości usług i skuteczności.

Pod tym względem zdecydowanie wyróżnia się Verita HRagencja headhunterska w Warszawie, której usługi rekomenduje aż 97 proc. klientów biznesowych oraz 90 proc. zatrudnionych za jej pośrednictwem pracowników. Z pełną ofertą headhuntingu w Warszawie i regionie możesz się zapoznać na oficjalnej stronie internetowej agencji.

Konsola mobilna Steam Deck

0
Steam Deck Valve

Marzysz o rozrywce w każdym miejscu? Tradycyjne konsole przynoszą dużo zabawy, ale zajmują sporo miejsca i możesz grać na nich tylko w pomieszczeniu, gdzie się znajdują. Jeśli szukasz nowoczesnej rozgrywki, która będzie z Tobą, to konsola przenośna Steam Deck od Valve będzie idealnym rozwiązaniem dla Ciebie.

Najskuteczniejsze narzędzia marketingu internetowego

0
Najskuteczniejsze narzędzia marketingu internetowego

O dynamicznym rozwoju internetowego marketingu nie sposób dziś nie słyszeć, gdyż z każdej strony, nawet jako zwykli odbiorcy jesteśmy zarzucani reklamami internetowymi. Nie ma już dziś praktycznie takiego miejsca w sieci, gdzie nie pojawiałyby się posty, czy reklamy związane z promowaniem marki. Duży zasięg i przede wszystkim ogromne, można powiedzieć nieskończone możliwości, powodują, iż praktycznie każda firma dziś zaczyna inwestować w marketing internetowy i potrzebną do niego stronę internetową. Opcji jest oczywiście współcześnie wiele, warto, więc rozważyć najskuteczniejsze, dające realne efekty działania, by zwiększyć swoje szanse na dotarcie do przyszłych klientów. Weźmy na tapetę kilka sposobów, godnych uwagi.

Pozycjonowanie strony w wyszukiwarce

SEO, czy inaczej pozycjonowanie to jedno z popularnych działań w marketingu internetowym, jeśli nawet nie najpopularniejsze. Jego głównym celem jest polepszenie widoczności strony internetowej poprzez pozyskanie atrakcyjnych fraz kluczowych i wysokich pozycji w wyszukiwarce Google – najlepiej w pierwszej dziesiątce, czyli tzw. top10. Osiągnięcie wysokich pozycji zwiększa prawdopodobieństwo wygenerowania ruchu organicznego, czyli wejść na stronę przez użytkowników, którzy wcześniej wyszukiwali interesujące ich usługi lub produkty. Celem nadrzędnym jest oczywiście zwiększenie sprzedaży produktów, czy zainteresowania usługami. Coraz większe wymagania wyszukiwarki względem posiadaczy stron internetowych sprawiają, że pozycjonowanie staje się trudniejsze, zalecane jest, więc skorzystanie z profesjonalnej pomocy osoby, która dobrze orientuje się w nowinkach SEO, posiada wiedzę teoretyczną, mającą zastosowanie w praktyce. Ekspertów z dziedziny pozycjonowania można znaleźć w agencjach SEO, takich jak, chociażby https://efectownia.pl/ z Grudziądza.

Kampanie w Google Ads

Tuż obok wyników organicznych, a w zasadzie tuż nad nimi wyświetlają się inne wyniki oznaczone napisem „reklama” – są to reklamy płatne usługi Google Ads (niegdyś znane pod nazwą Google AdWords). Choć reklamy te pojawiają się podobnie jak wyniki organiczne, czyli w wyszukiwarce, działają zupełnie inaczej, a jedyne co łączy te dwa działania to frazy kluczowe. Firma decydująca się na korzystanie z Google Ads może zadecydować na, jakie słowa kluczowe ma wyświetlać się reklama płatna strony internetowej, o której godzinie, w jakie dni itp. Może także wykluczyć określone słowa kluczowe, na jakie nie chce, by witryna się wyświetlała. Ma również do wyboru kilka metod rozliczeniowych, a wśród najpopularniejszych są m.in. CPC lub inaczej PPC – płatność za pojedyncze kliknięcie, CPM – zapłata za 1000 wyświetleń reklamy w wyszukiwarce, CPA – zapłata za wykonanie określonej akcji, jak np. zapis do newslettera.

Social Media

Kolejnym „must-have” dla firm, które chcą nadążyć za trendami i wymogami nowoczesnego marketingu, są media społecznościowe i posiadane na nich profile firmowe. Najczęściej wybieranymi social mediami są niezmiennie Facebook, Instagram, a w ostatnim czasie coraz większą popularność w biznesie notuje również Youtube i Tik-Tok. Profile społecznościowe to przede wszystkim dobra okazja na zaprezentowanie swojej oferty, zalet i innych ciekawostek, które mogą pomóc w zbudowaniu świadomości marki. Prowadzenie social mediów nie ogranicza się oczywiście do publikowania postów z informacjami, a polecane jest również prowadzenie kampanii reklamowej, która umożliwia np. Facebook, za pomocą swojej usługi Facebook Ads.

Choć marketing internetowy staje się coraz bardziej wszechobecny i lepiej zrozumiały dla zwyczajnych osób, prowadzenie działań marketingowych na kilku kanałach jednocześnie może być czasochłonne i trudne do zorganizowania. Pomoc w prowadzeniu marketingu w Internecie, a także w dostosowaniu działań do celów i profilu firmy można otrzymać od profesjonalnej agencji https://efectownia.pl/.

Perfumy chloe z perfumerii godnej uwagi

0
Perfumy chloe z perfumerii godnej uwagi

Wybór dobrej perfumerii, to racjonalna metoda na ograniczenie prawdopodobieństwa popełnienia w doborze perfum pomyłek.

Na rynku znajduje się wiele dobrych rozwiązań za sprawą których to możliwa jest skuteczna minimalizacja ilości problemów ze sferą uzyskiwania dostępu do dobrych pozycji takich jak perfumy chloe.

Znakomite perfumy chloe dostępne w perfumerii online

Jest to rzeczą o dużym znaczeniu, ponieważ dostępność pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześnienia korzystnych zmian odnoszących się do kwestii budowania naszej kolekcji. Aby wykorzystać pożytek tych metod wystarczy uzbroić się w odrobinę cierpliwości i przejrzeć dotyczące ich informacje, jakie podpowiedzą nam, że w kwestii perfum możemy po prostu przedsięwziąć dla swoich korzyści wygodne możliwości internetu. Wyprzedzenie pojawienia się problemów będących skutkiem zaniedbania sfery wizerunku pozwoli nam uniknąć konieczności borykania się z nimi i całego zamieszania stanowiącego ich następstwo. Gdy mamy wrażenie, że zagadnienia dotyczące dotychczasowych perfum nie służą nam najlepiej, to definitywnie warto jest spojrzeć na tę sprawę przez pryzmat możliwości takich jak przykładowo oferty online. Gdy chcemy mieć absolutną pewność, że podejmowane przez nas działania przyniosą pożądany efekt, to należy nastawić się na nieco pracy, również umysłowej, w analizowaniu informacji pod kątem doboru właściwych środków ich zamawiania oraz dostosowywania do swoich potrzeb. Definitywnie zatem będzie nam łatwiej utrzymać samopoczucie i urodę w świetnej kondycji gdy będziemy wiedzieli o istnieniu metod takich jak omawiane tutaj oferty zapewniające perfumy chloe i wiele innych, dostępne w fachowym wydaniu. Przygotowanie ma bez wątpienia duże znaczenie w kontekście spraw dotyczących tej sfery, dlatego też nie należy go pomijać i w ten sposób ściągać na swoją głowę komplikacji związanych z wybraniem odpowiednich perfum. Sprawą istotną pozostaje przy tym wciąż także i zagadnienie dotyczące logistyki. Prekursorem spraw związanych z doborem perfum musi być w tym przypadku definitywnie uwaga poświęcona ich selekcji – perfumy chloe to oferta o jakiej trzeba przy tej okazji pamiętać.

Myślisz o świadczeniu usług księgowych? Sprawdź, co będzie Ci potrzebne

0
usług księgowych

Wielu pracowników, którzy posiadają kwalifikacje i doświadczenie w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych, rozważa otwarcie własnej, zazwyczaj jednoosobowej działalności gospodarczej. Marzą o tym, aby osobiście zarządzać swoim czasem. Jeśli Ty również należysz do tej grupy, to wiedz, że taki biznes opiera się głównie na Twojej wiedzy i umiejętnościach i nie wymaga jakichś wielkich nakładów finansowych.

Miejsce świadczenia usług

Podstawową kwestią jest wyznaczenie sobie miejsca świadczenia usług. Wielu księgowych na początek decyduje się na prowadzenie firmy w miejscu swojego zamieszkania. Sprzyjają temu przepisy podatkowe, które pozwalają zaliczyć niektóre domowe koszty w koszty uzyskania przychodu (np. energii, podatek od nieruchomości). Oczywiście na taką lokalizację biura mogą sobie pozwolić osoby, których mieszkanie umożliwia klientom łatwy dostęp (np. właściciele domów jednorodzinnych lub mieszkania w bloku na parterze).

Jeśli jednak zależy nam na tym, aby nasza działalność była postrzegana bardziej profesjonalnie, to warto rozglądnąć się za lokalem użytkowym do wynajęcia lub zakupu. Taki lokal powinien mieć co najmniej dwa pomieszczenia, z czego jedno to miejsce pracy i obsługi klienta, a drugie to toaleta. Współcześni klienci, przy wyborze biura rachunkowego, często kierują się tym, że przy budynku łatwo jest zaparkować. Dlatego, również i taką kwestię warto wziąć pod uwagę. Przed podpisaniem umowy najmu warto zapytać właściciela, czy na elewacji budynku można powiesić swój własny szyld reklamowy.

Wyposażenie biura rachunkowego

Do prowadzenia biura rachunkowego nie potrzebujemy zbyt wiele wyposażenia. Niezbędne jest oczywiście wygodne biurko oraz krzesło. Przy takich meblach spędza się bardzo dużo czasu w pozycji siedzącej. Zatem jeśli decydujemy się na zakup nowych mebli, dobrze jest wybrać te, które wyprodukowano z myślą o najwyższych standardach ergonomii pracy. Ergonomiczne meble można bowiem dostosowywać do potrzeb użytkownika.

Rachunkowość to papiery, które gromadzi się w teczkach i segregatorach. Każdy księgowy wie, jak ważny jest porządek. Do podstawowego wyposażenia biura rachunkowego można zatem zaliczyć również regały. Mogą to być najprostsze półki lub specjalne zamykane szafy. Przyda się także osobny mebel do przechowywania książek i innych publikacji branżowych. W pomieszczeniu, w którym prowadzi się usługi księgowe, dobrze jest wyznaczyć także osobne miejsce na spotkania z klientami. Może to być chociażby stół z czterema krzesłami lub wygodna sofa z ławą.

Oprogramowanie biura rachunkowego

Trudno wyobrazić sobie prowadzenie działalności księgowej bez komputera. Niezależnie od tego, czy wybierzemy urządzenie stacjonarne, czy przenośne, jest ono nieodłącznym elementem tego biznesu. Jednakże nie chodzi tutaj o sam sprzęt, ale przede wszystkim o jego oprogramowanie. Bo to właśnie ono pozwala na prowadzenie ewidencji i sporządzanie sprawozdań zgodnie z zasadami.

Każdy, kto ma już jakieś doświadczenie w pracy w księgowości, wie, że rodzaj oprogramowania może istotnie wpłynąć na wygodę pracy oraz czas wykonywania poszczególnych czynności. Z całą pewnością godną polecenia firmą, która oferuje programy dla biur rachunkowych jest Softtrade. Katalog produktów zawiera zarówno aplikacje księgowe, jak i kadrowe oraz płacowe. Warto wejść na stronę internetową firmy, która znajduje się pod adresem: https://www.softtrade.pl/ i wybrać najlepsze dla siebie oprogramowanie.

Czy like4like na Instagramie działa?

0
Czy like4like na Instagramie działa

Jeśli prowadzisz konto na Instagramie to z pewnością słyszałeś o czymś takim, jak Like4Like. Zastanawiasz się, czym to właściwie jest i jak to działa? Przeczytaj ten artykuł, a dowiesz się najważniejszych informacji na ten temat.

Co to jest like4like na Instagramie?

Like4Like to pewna zasada użytkowników Instagrama, która polega na tym, że za polubienie komuś postów ta osoba odwdzięcza się nam tym samym. Stało się to również popularnym hasztagiem, za pomocą którego możemy rozpoznać te osoby, które za lajki pod zdjęciami oferują nam to samo. Występuje również w skróconej formie #l4l.

Like4Like to również nazwa pewnej aplikacji, za pomocą której można zdobyć lajki w zamian za zdobyte punkty. Jest to jakiś sposób na szybkie zdobycie popularności.

Jak działa like4like na Instagramie?

Pojawia się jednak pytanie – czy to działa? Z reguły tak, że osoby, którym zależy na zdobyciu popularności zazwyczaj dotrzymują złożonych obietnic i lajkują zdjęcia w odpowiedzi na naszą reakcję. Minusem tego rodzaju wymiany jest konieczność lajkowania treści, które niekoniecznie się nam podobają. W drugą stronę – wiemy, że lajki od takich użytkowników to tylko kwestia wymiany polubień, a nie autentycznego zainteresowania naszymi treściami.

Jak działa zasada follow4follow na Instagramie?

Zasada F4F działa na tych samych zasadach co L4L, jednak nie dotyczy lajków, lecz followersów. Wiele osób korzysta z tego w początkowej fazie rozwijania swojego konta na Instagramie. Obserwując innych użytkowników oni często odwdzięczają się tym samym.

Istnieje jednak ryzyko, że wiele z takich osób po czasie zrezygnuje z obserwacji, ponieważ zależało im tylko na zdobyciu dużej ilości followersów, zatem nie byli zainteresowani naszym kontem. Takie zjawisko może działać zniechęcająco.

Like4like na Instagramie a zakup lajków

Lepszą i zdecydowanie szybszą metodą na zdobycie pokaźniej liczby polubień jak i followersów, jest ich wykupienie na stronie Polskielajki.pl. Nie wymaga to z naszej strony żadnego wysiłku ani lajkowania treści, które kompletnie nie leżą w sferze naszych zainteresowań. Wykupując followersów na tej stronie mamy pewność, że są to aktywni użytkownicy, dlatego nie wchodzimy w interakcje z żadnymi botami, co nieraz zdarza się w przypadku aplikacji, takich jak właśnie Like4Like.

Wady like4like na Instagramie

Wymiany lajków i obserwacji mogą pomóc w początkowym rozwijaniu konta. Nie dają one jednak gwarancji, że tacy użytkownicy zostaną z nami na dłużej. Musimy mieć też świadomość, że zwykle nie są oni zainteresowani naszymi treściami, a raczej lajkami, które my możemy zostawić u nich. Z tego powodu, na dłuższą metę tego rodzaju rozwiązanie nie będzie satysfakcjonujące. Zwłaszcza dla kogoś, komu zależy na budowaniu prawdziwie zainteresowanej, szczerej społeczności.

Jakie konta mają najwięcej obserwatorów i polubień?

Najwięcej obserwatorów i polubień mają te profile, na których znajdziemy angażujące treści, ciekawy content, regularne publikacje i estetyczne zdjęcia. Wartościowe konto zawsze obroni się samo i zawsze zdobędzie zainteresowanie użytkowników. Niezwykle ceniona na Instagramie jest oryginalność i wyjątkowość. Przeciętne zdjęcia z nijakim opisem zazwyczaj giną w gąszczu niezliczonej ilości postów. Dlatego najważniejszy jest pomysł i zaangażowanie w prowadzenie swojego konta.

Naprawa telefonów – punkty napraw

0
Naprawa telefonów

Smartfon to niezbędnik niemalże każdej osoby. W końcu ten niewielki sprzęt zawiera najważniejsze informacje przydatne zarówno w pracy, jak i prywatnie. Każdy z nas miał do czynienia z uszkodzeniem telefonu.

Gdzie oddać do naprawy zepsuty smartfon?

Smartfony coraz częściej zastępują nam laptopy. Telefon jest praktycznie zawsze pod ręką. Dzięki temu w dowolnym momencie możemy znaleźć interesujące nas dane lub wykonać najpilniejsze zadania. Aplikacje bankowe, aplikacje dotyczące płacenia za parkingi, zakupy, komunikatory, organizery, mejle, dokumenty – to tylko część rzeczy, które mieści w sobie smartfon. Nic zatem dziwnego, że jakakolwiek awaria tego sprytnego urządzenia wywołuje frustrację i zmartwienie. Podejmowanie się naprawy na własną rękę może się wiązać z pewnym ryzykiem – w końcu nietrudno jeszcze bardziej uszkodzić telefon. Właśnie dlatego lepszą opcją jest powierzenie go w ręce profesjonalistów. Tu mamy do wyboru kilka możliwości. Smartfon możemy oddać do sklepu lub salonu, w którym był kupowany lub też do specjalistycznego puntu napraw telefonów. Decydując się na pierwszą opcję, możemy liczyć na darmową naprawę, jeśli oczywiście nasz sprzęt jest na gwarancji. Warto jednak podkreślić, że wówczas trzeba się uzbroić w cierpliwość. Takie serwisy mają sporo czasu na naprawdę telefonu – nieraz przyjdzie nam czekać nawet 3 tygodnie. Tymczasem na ogół zależy nam na tym, aby smartfon został doprowadzony do porządku w ciągu kilku godzin, maksymalnie kilku dni. Właśnie wówczas punkt naprawy smartfona będzie najlepszym rozwiązaniem.

Punkty napraw smartfonów

Punkty napraw smartfonów są w stanie naprawić telefony niemalże natychmiast, jeśli mamy do czynienia z lżejszą awarią. W przypadku tych poważniejszych, zdarza się, że trzeba będzie poczekać parę dni, niemniej ten okres będzie i tak znacznie krótszy niż w oficjalnych w salonach sieci komórkowych. Oddając swój sprzęt, mamy szereg obaw związanych choćby z tym, że zapisane dane mogły zostać utracone. Jeśli telefon na gwarancji oddajemy do salonu sieci komórkowej, to rzeczywiście proceder ten jest częsty. Wybierając autoryzowany punkt naprawy, mamy pewność, że osoby tam pracujące są profesjonalistami i zrobią wszystko, by nasze dane zostały zachowane. Mało tego, możemy liczyć również na elastyczność i indywidualne podejście. O wszelkich kosztach jesteśmy informowani na bieżąco, zatem podczas odbioru smartfona nie będziemy zaskoczeni. Naprawa telefonu to często jedyny sposób na odzyskanie sprzętu, ale i danych – właśnie dlatego zadanie to należy powierzać ekspertom.

Zobacz też