środa, Maj 24, 2017

Jakie dobre kamery do monitoringu?

0

Coraz chętniej zabezpieczamy nasze domy, mieszkania i firmy monitoringiem. Dzięki temu wiemy, że w naszej nieruchomości nie ma na przykład nieproszonych gości. Kamery mogą również posłużyć do zwiększania bezpieczeństwa w miejscu pracy (szybka reakcja ochrony w razie zagrożenia). Jaki jednak sprzęt wybrać? Na co zwracać uwagę?

Certyfikat SSL – bezpieczeństwo i wiarygodność

0

Certyfikaty SSL zapewniają bezpieczeństwo w internecie. Warunkiem założenia certyfikacji jest posiadanie strony WWW, serwera, hostingu i domeny. Jeśli strona ma prefiks „https://” oraz zielony pasek adresu, to świadczy o zastosowaniu certyfikatów SSL. Główne korzyści tej usługi to większa wiarygodność i zaufanie w internecie. Certyfikaty SSL dla sklepów internetowych ponadto gwarantują możliwość płacenia kartą kredytową.

Telematyka w logistyce miejskiej

0

„Przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka”, jak mówi polskie przysłowie. To prawda, nawyki mogą być mogą być rzeczami trudnymi do zmiany. Należy mieć jednak na uwadze fakt, że niechęć czy wręcz opór przed wprowadzeniem zmiany może spowodować poważne konsekwencje finansowe. Właściciele flot samochodowych, którzy dzięki zastosowaniu rozwiązań telematycznych poprawiają standardy obowiązujące w swoich przedsiębiorstwach stają się bardziej konkurencyjni. A to dlatego, że wraz ze wzrostem świadomości pracowników zaobserwować można także wymierne korzyści finansowe w postaci oszczędności związanych z wydatkami na paliwo, składki ubezpieczeniowe czy serwis samochodów. Jednak jednym z największych wyzwań, którym trzeba sprostać jest zaangażowanie pracowników, którzy często przejawiają opór przed tego rodzaju nowościami.

Jak otworzyć konto osobiste online?

0

Posiadanie rachunku osobistego to konieczność, dlatego większość osób dysponuje kontem dedykowanym klientom indywidualnym. Nic nie stoi na przeszkodzie, by zmienić dotychczasowy bank lub założyć kolejne konto. Warto jednak dokonać tego przez internet – bez konieczności wychodzenia z domu. Sprawdź, od czego zacząć.

Na co zwrócić uwagę podczas pozycjonowania? 3 główne zasady

0

Internet to miejsce, w którym każdy chce zaistnieć. Przez to powstaje coraz więcej stron firmowych i sklepów internetowych, które umożliwiają przedsiębiorcom docieranie do potencjalnych klientów i przedstawiania im atrakcyjnej oferty.

E-commerce w 2017 roku

0

Ostatnie lata pokazują, że świadomość konsumentów jest coraz silniej zorientowana na złożony proces zakupowy, przy wzrastającym nacisku na wygodę finalizowania zakupów. Oznacza to, że mimo, iż klient odwiedza sklep stacjonarny osobiście, to wcale nie musi kupić interesującego go produktu. Dlaczego? Dane wskazują, że ponad 50% konsumentów podejmuje decyzję o zakupie przez Internet ze względu na niższą cenę. Jeżeli dodatkowo właściciel sklepu internetowego udostępnia swoim klientom wygodny i niedrogi sposób dostawy oraz przyjazne formy płatności, można zakładać, że transakcja zostanie sfinalizowana zakupem.

Filmy do Internetu jako lepsza reklama Twojej firmy

0

Internet stał się obok telewizji, radia i prasy bardzo popularnym środkiem przekazu. Dla niektórych ludzi, a szczególnie dla młodego pokolenia, Internet jest jedynym źródłem informacji. Wśród różnych form publikacji występujących w Internecie, coraz większą popularność zyskują filmy wideo.

Dla kogo laptop 13 – calowy?

0

Na rynku dostępne są setki 13 – calowych urządzeń mobilnych. Laptopy tego typu stanowią kompromis między nieporęcznymi notebookami a małymi tabletami, którym brakuje wygodnych urządzeń wskazujących. Mocne podzespoły, wysoka mobilność oraz atrakcyjna cena to główne cechy dobrych laptopów z segmentu urządzeń multimedialnych. Na jakie aspekty warto zwrócić uwagę przy wyborze urządzenia tej klasy oraz czego możemy się spodziewać po laptopach tego typu.

Co podarować wielbicielowi kawy

0

Kawa powoduje, że stajemy się bardziej weseli, zrelaksowani, a przy okazji bardziej skupieni i po prostu ogólnie poprawia zarówno nasze samopoczucie fizyczne, jak i psychiczne.

Twój mail – nasza reklama

0
Twój mail - nasza reklama

Podobno w Internecie sprzedać można wszystko, ale nie jest to wcale takie łatwe, jakby mogło się wydawać, bo do klienta trzeba najpierw trafić.

Poda swój adres mailowy…
W marketingu internetowym zdobycie nowego klienta jest o wiele droższe i bardziej pracochłonne niż utrzymanie relacji z istniejącymi miłośnikami naszego asortymentu. Tak więc należy utrzymywać dobre relacje z tymi, którzy już są naszymi klientami. Stąd też tak wielka popularność email marketingu, który ostatnimi czasy wciąż przybiera na sile. Nie ma więc co się dziwić, że w wielu sklepach jesteśmy pytani czy proszeni o podanie adresu swojej poczty elektronicznej, dla sprzedawców jest to pewnego rodzaju punkt zaczepienia.

Która będzie najlepsza dla ciebie?
Dzięki często stosowanemu systemowi typu FreshMail każda następna wysyłka jest coraz lepsza, bardziej odpowiadająca danemu klientowi, a co za tym idzie przynosi lepsze efekty. Specjalne testy umożliwiają stwierdzenie która z dwóch wersji danej oferty będzie najbardziej odpowiednia dla potencjalnego klienta. Kiedy spada nam OR, czyli procent otwartych wiadomości można podjąć stosowne kroki, aby to zmienić. Tak samo jest kiedy obniża się CTR, czyli efektywność naszej wiadomości.

Obserwują nasze zachowania
Dzisiaj możliwe jest też śledzenie zachować poszczególnych osób, po otrzymaniu maila reklamowego. Takie dane zbierane są i analizowane przez sam system, natomiast sprzedawca zajmuje się już tylko tym, co potrafi najlepiej, czyli wysyłką towarów. Zachowania konsumentów są cały czas zbierane i analizowane, ale to oczywiście musi przekładać się na jakieś wymierne korzyści. Jest nią personalizacja, dzięki czemu konkretna osoba otrzymuje ofertę skierowaną właśnie dla niej, dzięki czemu jest większa szansa na to, że ponownie kupi coś właśnie u nas. Duży skutek odnoszą też te wiadomości, które sprawiają wrażenie osobistej korespondencji, chociażby dzięki użyciu zwrotów „Anno, czekałaś na to już od dawna” i tym podobnym.

To właśnie oferta przygotowana specjalnie pod klienta lub daną grupę klientów daje gwarancję, a może raczej bardzo duże szanse na sukces.

Zobacz też