wtorek, Marzec 26, 2019

Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie stron jako kanał marketingu?

0
Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie stron jako kanał marketingu?

Bez dwóch zdań, pozycjonowanie stron internetowych jest niezmiernie istotne z punktu widzenia rozwoju e-biznesów. Nawet jeśli nasza witryna będzie spełniała najwyższe jakościowe standardy pod względem funkcjonalności, obsługi oraz designu, nie przyniesie ona żadnych wymiernych korzyści jeśli nie trafią na nią nasi potencjalni Klienci.

Podobnie jak w przypadku Google Adwords, czy też działań w obrębie mediów społecznościowych, pozycjonowanie pozwala zwiększyć widoczność biznesu w sieci oraz dotrzeć do szerokiego grona osób zainteresowanych naszymi produktami lub usługami. Warto pamiętać, że większa popularność strony przekłada się na większą liczbę odwiedzin. Im więcej osób odwiedzi naszą stronę, tym większa szansa na konwersje, a więc zapytanie ofertowe lub zakup.

Zwiększ zaufanie Klientów

Dzięki pozycjonowaniu stron internetowych możliwe jest zwiększenie popularności marki w sieci oraz zbudowanie pozycji eksperta w swojej branży! Publikując wysokiej jakości artykuły lub prowadząc ciekawego bloga, wskazujesz że Twoja firma posiada wiedzę oraz doświadczenie niezbędne do zapewnienia właściwego standardu obsługi. Taka witryna staje się bardziej wiarygodna i godna zaufania, dzięki czemu jest lepiej odbierana przez odwiedzające ją osoby.

Stosunkowo niewielki koszt promocji

W odróżnieniu od innych form marketingu internetowego, pozycjonowanie stron internetowych wcale nie musi wiązać się z dużymi kosztami. Co więcej, umowy oferowane przez współczesne Agencje SEO są coraz bardziej elastyczne i umożliwiają podjęcie współpracy na podstawie rozmaitych form rozliczeń. Przed rozpoczęciem współpracy, warto upewnić się, że nasza witryna będzie miała swojego indywidualnego opiekuna, gdyż tylko pozycjonowanie uwzględniające potrzeby naszej strony może przynieść pożądane rezultaty.

Nie pozostawaj w tyle

Warto wiedzieć, że niemal każda firma rozwijająca swój biznes w Internecie korzysta z rozwiązań e-marketingu. Właściciele e-sklepów są coraz bardziej świadomi korzyści wynikających z piastowania wysokich pozycji w wyszukiwarce Google, dlatego bardzo często, ich pierwszym kanałem promocji staje się pozycjonowanie stron internetowych. Poznań, Warszawa, czy Katowice to miasta, w których usługi SEO są nieodłącznym elementem strategii rozwoju działających tam firm. Jeśli nie chcesz pozostać w tyle, inwestycja w pozycjonowanie jest strzałem w dziesiątkę!

Autor: eMarketing.pl

Drzwi o kominka na wymiar – idealne do każdego paleniska!

0
Drzwi o kominka na wymiar – idealne do każdego paleniska!

Kominki z otwartym paleniskiem cechują się niższym poziomem bezpieczeństwa od kominków z wkładami kominkowymi. Aby uzyskać lepszą ochronę w kominkach z paleniskiem otwartym, warto zamontować do nich dopasowane drzwiczki kominkowe.

Otwarte palenisko w kominkach wygląda bardzo efektownie, ale ma również szereg minusów. Przede wszystkim może stwarzać ryzyko poparzeń, a wysypujące się z ognia iskry mogą zniszczyć podłogę i inne elementy wykończenia wnętrza.

Właśnie dlatego wiele osób, które wcześniej zdecydowały się na budowę kominka z otwartym paleniskiem, wybiera dzisiaj dodatkowe drzwiczki kominkowe, które podwyższają poziom bezpieczeństwa kominka.

Drzwi kominkowe – jak dopasować je do paleniska?

Kominki z otwartym paleniskiem są realizowane w różnych wymiarach i kształtach. Wobec tego czasami trudno dobrać do nich odpowiednie drzwi do kominka z dostępnych modeli producentów.

W takim przypadku najlepszym wyborem są drzwi kominkowe wykonane na indywidualne zamówienie – w określonym kształcie oraz wymiarze dostosowanym specjalnie do paleniska otwartego w kominku.

Drzwiczki kominkowe na wymiar – maksymalne bezpieczeństwo!

Gdy zdecydujemy się na drzwiczki kominkowe na wymiar, nie musimy obawiać się, że nie będą pasowały do danego kominka – dzięki temu zapewniają najwyższy poziom ochrony!

Producent drzwi kominkowych może wykonać je nie tylko w standardowym kształcie prostokątnym, ale również w innych kształtach, na przykład zaokrąglonym. Drzwiczki można zamówić również jako dwuskrzydłowe, które idealnie nadają się do większych palenisk.

Gdzie kupić drzwiczki do kominka na wymiar?

Obecnie drzwiczki do kominka na wymiar możemy zakupić także w Polsce. Jednym z uznanych producentów tego rodzaju wyposażenia jest firma IGNIF z Koszalina. Swoim klientom oferuje stylowe drzwi kominkowe tworzone ręcznie na zamówienie – zgodnie z wymaganiami klienta.

Z pełną ofertą drzwiczek kominkowych oraz innych produktów do kominków od firmy IGNIF można zapoznać się na jej stronie internetowej pod adresem: ignif.com.

Czy wiesz, jak rozliczać się z pracy marynarza?

0
podatki marynarskie

Wielu młodych mężczyzn decyduje się na wykonywanie zawodu marynarza ze względu na, co tu kryć, spore zarobki. Umożliwiają one założenie rodziny i stabilizację finansową w młodym wieku, przy jednoczesnym korzystaniu z wszelkich uroków życia, podróżowania i nabywania luksusowych dóbr.

Jeśli jednak mowa o wynagrodzeniu marynarza, należy też wziąć pod uwagę podatek za pracę marynarzy. Wbrew pozorom rozliczanie podatków marynarzy nie jest takie proste. Okazuje się, że nie jest ono tak do końca uregulowane i rodzi wiele możliwości błędnej interpretacji. Dlatego jeśli chodzi o podatki dla marynarzy, a także rozliczenie podatkowe rodzin marynarzy, najlepiej korzystać nie tylko z dobrego biura rachunkowego, ale także z kancelarii radcy prawnego.

Radca prawny, którego dostaniemy na przykład za pośrednictwem strony https://radcaprawny-trojmiasto.pl/podatki-marynarskie/ pomoże rozwiązać problemy interpretacyjne wynikające ze szczegółowych zapisów prawa podatkowego w Polsce oraz w kraju, dla którego marynarz faktycznie wykonuje pracę. Kancelaria radcowska, która zlokalizowana jest w Trójmieście, będzie miała o wiele więcej kompetencji w udzielaniu porad, niż kancelaria z innych regionów kraju. Wynika to stąd, że właśnie w Trójmieście zwykle zamieszkują marynarze ze swoimi rodzinami, zawód ten jest bardziej spopularyzowany nad morzem, i tam zapotrzebowanie na usługi podatkowe jest większe.

Podatki marynarskie budzą spore wątpliwości, ponieważ trudno jest jednoznacznie orzec, czy marynarz powinien rozliczać się w Polsce jako obywatel Polski, czy w kraju, dla którego pracuje, choć nie posiada jego obywatelstwa. Kłopot może sprawić także rozliczenie podatkowe rodzin marynarzy pozostających, pracujących i uczących się w Polsce przez cały rok. Marynarskie podatki to często bardzo wysokie kwoty, dlatego urzędy obu krajów będą o nie walczyły. Ważne jest, aby nie dopuścić do łamania prawa podatkowego i rozliczyć się właściwie. Dla każdego kraju funkcjonują nieco inne przepisy podatkowe w tej kwestii, dlatego warto wybrać kancelarię, która specjalizuje się w rozliczaniu marynarzy pracujących dla konkretnego kraju.

E-mail marketing w sprzedaży B2B

0
E-mail marketing w sprzedaży B2B

Marketing w B2B jest bardzo wymagający i czasem wiąże się z mniej lub bardziej niekonwencjonalnymi rozwiązaniami. Aby dotrzeć ze swoją usługą czy też produktem do innych przedsiębiorców, trzeba szukać skutecznych kanałów komunikacji, z których korzystają inni biznesmeni. E-mail marketing, czyli popularny mailing, może być jednym z takich pomysłów skutecznych rozwiązań.

W 2018 każdy przedsiębiorca ma swojego maila, a jednocześnie do większości z nich nie jest tak trudno dotrzeć. Nawet w czasach RODO i wzmożonej ochrony danych osobowych, da się znaleźć chociażby maile biurowe, które w mniejszych firmach i tak czytane są przez szefa. Dlatego nie ma co się poddawać, tylko szukać kolejnych kontaktów do bazy, które można wykorzystać w mailingu.

Zdobądź bazę

Początek mailingu to przede wszystkim zdobycie rozbudowanej bazy maili, a to można zrobić w różnoraki sposób. Pod tym kątem zdecydowanie ułatwione zadanie mają sklepy internetowe, które mogą oferować zniżki i atrakcyjne rabaty za zapis do newslettera. Wówczas budowanie listy mailingowej powinno być szybkie, łatwe i relatywnie przyjemne. Gorzej wygląda to w kwestii usług, gdy o bazę mailingową trzeba się bardziej postarać i zaoferować coś znacznie lepszego niż konkurencja.

Alternatywnym rozwiązaniem jest kupowanie baz mailowych, czyli tak zwany cold mailing. Mamy wówczas bazę, ale ciężko spersonalizować mailing czy też dostosować do danego adresu swój przekaz, skoro tak naprawdę nie mamy stuprocentowej pewności, do kogo dotrzemy z mailem. Nie zmienia to jednak faktu, że cold mailing i kupienie średniej wielkości bazy mailowej może być dobrym poletkiem testów, a przede wszystkim początkiem przygody z e-mail marketingiem.

Zastanów się, co chcesz przekazać mailingiem

Mailing to nie jest sztuka dla sztuki – musi nieść ze sobą praktyczną wartość dla odbiorcy, aby nie wypisał się on z listy już przy pierwszej otrzymanej wiadomości. Dlatego należy dokładnie przemyśleć swoją strategię mailingową i rozpisać ją chociażby na poszczególne sezony (lato/jesień) czy też święta, aby zoptymalizować korzyści z mailingu b2b.

Zaciekaw, ale nie przestrasz i nie kłam!

W mailingu, podobnie jak i w innych zakresach marketingu związanych z copywritingiem, doskonale sprawdzają się kreatywne nagłówki i tytuły. To doskonały sposób, by zachęcić do przeczytania właśnie naszego maila z całej listy newsletterów. Co jednak ważne – nie można kłamać i oszukiwać. Wówczas nie tylko nasz mailing nie przełoży się na sprzedaż czy lojalność danego klienta, ale dodatkowo zniechęci go, co może skończyć się nie tylko wypisaniem z listy, lecz w ogóle końcem współpracy z naszą firmą.

Wykorzystaj personalizacje

Jeśli budujesz swoją listę mailingową, to masz dane takie jak historia sprzedaży czy też imię i nazwisko klienta. Wykorzystaj to w bazie mailingowej! Większość narzędzi do wysyłki newsletterów pozwala w łatwy sposób spersonalizować czy też podzielić bazę na konkretne listy zbudowane na podstawie aktywności na stronie www. Wykorzystaj te opcje, by osiągnąć jak najlepsze efekty swojego mailingu do bazy z sektora B2B!

Artykuł stworzony przy współpracy z https://smartbees.pl/

Jakie petardy wybrać na Sylwestra lub wesele?

0
Jakie petardy wybrać na Sylwestra lub wesele?

Przy pomocy petard można urozmaicić sylwestrowy wieczór lub zabawę weselną. Obecny wybór petard jest naprawdę ogromny, dlatego planując ich zakup warto dowiedzieć się więcej na ich temat.
Szukając petard na Sylwestra lub wesele warto zajrzę na stronę hurtowni PyroTech petardy sklep. Są to renomowane petardy polskich i europejskich producentów. Petardy to jeden z najpopularniejszych rodzajów fajerwerków, które dają efekt dźwiękowy, bez efektów świetlnych. Wystrzały z petard towarzyszą nam podczas hucznych zabaw takich jak Sylwester, wesele czy większa impreza. Dają dużo radości oraz podkreślają huczny charakter imprezy. O czym należy pamiętać kupując petardy?


Petardy to jedne z najtańszych fajerwerków

Przede wszystkim bezpieczeństwo. Jako środek pirotechniczny petardy muszą być obsługiwane z największą ostrożnością i wyłącznie przez osoby dorosłe. Generują duży hałas podczas wystrzału, dlatego nie należy trzymać ich przy uchu ani odpalać zbyt blisko. Ponadto szukając petard w Internecie należy wybierać tylko te z oznaczenie CE, co jest informację, że są to petardy bezpieczne w użytkowaniu i legalnie wprowadzone do obrotu w naszym kraju.
Petardy są jednym z najtańszych rodzajów fajerwerków. Pudełko z gotowymi do odpalenia petardami kupimy już za kilkanaście złotych w specjalistycznych sklepach i hurtowniach internetowych z fajerwerkami i petardami.


Szeroka oferta petard – szukaj w Internecie hurtowni fajerwerków PyroTech

Zakup petard w hurtowni internetowej to wiele korzyści. Przede wszystkim niższa cena, ale także dużo informacji na temat produktów. Jeśli zależy Ci na efektownych i bezpiecznie odpalanych petardach poszukaj informacji na stronie hurtowni. Zapoznaj się z instrukcją odpalania, zawartością mieszanki pirotechnicznej oraz poziomem hałasu (podawanym w decybelach). Wiele znanych serii petard posiada także filmiki z testów.
Tym, co odpowiada za moc wystrzału i huk petardy jest ilość zawartej mieszanki pirotechnicznej oraz sama konstrukcja petardy. Najmocniejsza petardą w hurtowni PyroTech jest Delova Rana posiadająca aż 5 gr mieszanki i wykonana z plastiku. Innymi mocnymi petardami na polskim rynku są produkty z serii Hammer (petarda Hammer H3, H4 oraz Hammer H2) bądź DumBum firmy Klasek. Zakup petard znanych i szeroko omówionych na forach producentów da wyższą gwarancję jakości efektów oraz bezpieczeństwa, a to jest przecież najistotniejsze w całej tej zabawie.

 

Petardy na Sylwestra i wesele mogą być bezpieczną zabawą

Petardy na Sylwestra i wesele mogą być bezpieczną zabawą
Hurtownia PyroTech oferuje między innymi petardy wielostrzałowe, petardy hukowo-błyskowe, petardy hukowe, petardy gwiżdżące, petardy wzlatujące, petardy stadionowe, petardy do odstraszania zwierząt oraz petardy w formie emiterów dźwięku. Wszystkie petardy w hurtowni PyroTech wyposażone są w podpalany lont, który daje możliwość oddalenia się na bezpieczną odległość przed wystrzałem.
Hurtownia-fajerwerki.pl to ogromny internetowy sklep oferujący nie tylko petardy, ale także fajerwerki dające fantastyczne efekty wizualne. Miejsce oferuje także zimne ognie, rzymskie ognie, race, flary oraz stroboskopy. Zakupy można zrobić na stronie: https://hurtownia-fajerwerki.pl/.

Kasy Fiskalne Online – czy jest się czego bać?

0
Kasy Fiskalne Online - czy jest się czego bać?

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 28 maja 2018 r. większość branży stanie przed koniecznością wymiany tradycyjnej kasy fiskalnej na kasę fiskalną online (dostępną np. tutaj https://multicom.com.pl/kasy-fiskalne-online/).

Czym są Kasy Fiskalne Online?

Kasy fiskalne online różnią się od tradycyjnych przede wszystkim tym, że są bezpośrednio połączone za pomocą sieci teleinformatycznej z Centralnym Repozytorium Kas dzięki czemu przepływ informacji jest natychmiastowy. Ma to na celu analizę danych i sprawniejsze wykrywanie wszelkiego rodzaju nadużyć podatkowych a co tym idzie przeciwdziałanie im. Kolejnym ważnym celem wprowadzenia tego typu kas jest walka z luką w podatku VAT jak również zwiększenie akceptacji transakcji bezgotówkowej.  Dodatkowo kasy fiskalne online emitować będą e-paragony, które obok tradycyjnych wydruków zapisywane będą wyłącznie w formie cyfrowej.

Dla kogo?

Początkowo obowiązek posiadania kasy fiskalnej online miał dotyczyć wszystkich przedsiębiorców i miały one zostać wprowadzone w  styczniu 2018r. Ostatecznie obowiązek wymiany tradycyjnych kas został rozłożony w czasie. W pierwszej kolejności powinność posiadania kasy fiskalnej online mają branże, które w przypadku kontroli wykazywały wiele nieprawidłowości. Konieczność posiadania kas fiskalnych online będzie dotyczyć:

  • od 1 stycznia 2019- świadczących usługi mechaniczne oraz wulkanizacyjne jak również dokonujących sprzedaży różnego rodzaju paliw.
  • od 1 lipca 2019 – podatników,którzy świadczą usługi wiążące się z wyżywieniem ale tylko przez stacjonarne punkty gastronomiczne, również sezonowo. Dotyczyć to będzie także przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie krótkotrwałego zakwaterowania.
  • Od 1 stycznia 2020- konieczność posiadania kasy fiskalnej online będzie dotyczyć usług fryzjerskich, kosmetycznych, kosmetologicznych oraz budowlanych. Świadczenie usług w zakresie opieki medycznej oraz prawniczej jak również działalności związanej z  poprawą kondycji fizycznej wyłącznie w zakresie wstępu.

Konieczność wymiany kasy wiązać się będzie z wydatkiem, który dla posiadaczy już tradycyjnych kas może wydać się dość spory. Tu z pomocą przychodzi Ministerstwo Finansów, które donosi, że zakup kasy fiskalnej online będzie poniekąd refundowany. Ulga będzie wynosiła tak jak obecnie 90% wartości urządzenia i będzie to kwota nie większa niż 700zł.

Kary za brak kasy fiskalnej online

Kiedy przedsiębiorcy prowadzący działalności wyżej wymienione nie wymienią w terminie kas tradycyjnych na kasy fiskalne online mogą liczyć się z nałożonymi karami. Po pierwsze mogą stracić prawo do przysługującej im ulgi. Obejmie ich również dodatkowe zobowiązanie podatkowe, które obejmuje 30% wartości podatku naliczonego w przypadku nabycia towarów i usług.

Oprogramowanie dla deweloperów

0
Oprogramowanie dla deweloperów

Sprawnie działające biuro dziś, to biuro z odpowiednim zapleczem sprzętowym. Nie można obecnie funkcjonować w biznesie bez komputera i odpowiedniego oprogramowania, które wspomaga zarządzanie ogromnymi i założonym bazami danych. Ten kto nie dostrzega potrzeby rozwoju i inwestowania w nowe technologie, z pewnością przegra w wyścigu o uznanie u najsurowszego krytyka – klienta. Działalność dewelopera opiera się o takie priorytety jak sprawność działania, efektywną sprzedaż czy powiększanie grona zadowolonych, a nawet szczęśliwych klientów.

Klient oczekuje łatwego i przejrzystego dostępu do ofert oraz ułatwień w procesie komunikacji z deweloperem. Pracownik biura natomiast oczekuje łatwego i intuicyjnego w obsłudze systemu, który umożliwi mu wydajną pracę i ją uprzyjemni. Stąd potrzeba rozwiązań kompleksowych, gwarantujących ten dualizm, a także dających możliwości zoptymalizowania rozwiązań marketingowych, które pozwolą na promocję działalności deweloperskiej.

Wydajność pracy oraz łatwość dostępu do potrzebnych informacji podnoszą rozwiązania intuicyjne, które prowadzą obsługującego krok po kroku po wszystkich niezbędnych procedurach i etapach. Co usprawnia proces decyzyjny i otwiera na nowe, bardziej odważne kroki w biznesie. Kompleksowość rozwiązań systemowych w znacznym stopniu warunkuje właśnie ich intuicyjność, która jest gwarancją efektywnej pracy pracowników oraz łatwego dostępu do informacji ze strony klientów.

Zarządzanie procesami w firmie deweloperskiej może być prostsze i bardziej produktywne. Warunki ku temu daje zastosowanie odpowiednich narzędzi informatycznych. System dla deweloperów będący systemem złożonym ze wszystkich komponentów niezbędnych dla właściwego funkcjonowania biura. Oprogramowanie dla deweloperów będące zapleczem działalności internetowej, dające podwaliny dla efektywnej i przyjemnej pracy. Takie rozwiązania można znaleźć na developro.pl. Poszukiwanie optymalnych i najefektywniejszych rozwiązań kończy się tam, gdzie zaczyna się praca z satysfakcją i wymiernymi korzyściami. Wszystko czego może od oprogramowania, dla usprawnienia swojej pracy, może wymagać deweloper, znajduje się w zasięgu ręki.

Szukasz systemu dla deweloperów? Sprawdź na https://www.developro.pl

Jakie wybrać oprogramowanie sklepu internetowego?

0
Jakie wybrać oprogramowanie sklepu internetowego?

Pod koniec 2017 roku w Polsce działało ponad 29 tysięcy sklepów internetowych. Ich liczba stale rośnie m.in. ze względu na coraz większe zainteresowanie Polaków kupowaniem w sieci. W 2018 roku już co drugi badany internauta przyznaje, że robi zakupy przez internet. Inna kwestia to niskie koszty wejścia na rynek, chociaż to jest akurat uzależnione m.in. od tego, na jaki skrypt sklepu internetowego się zdecydujemy.

Czy warto uczyć się języka PHP?

0
Czy warto uczyć się języka PHP?

PHP to język programowania służący do tworzenia dynamicznych stron www. Jest on bardzo popularny dlatego też uczą się go studenci studiów informatycznych. Pewnym problemem mogą być różne wersje tego języka, jednak w zasadniczych kwestiach język ten jest ustandaryzowany i stabilny.

Sklep internetowy – czy to dobry pomysł na biznes?

0
Sklep internetowy – czy to dobry pomysł na biznes?

Odpowiedni pomysł na biznes to dopiero połowa sukcesu, trzeba pamiętać również o takich rzeczach, jak wysoka jakość oferowanych produktów oraz reklama, bez której nie mamy szans na powodzenie. Czy założenie sklepu internetowego to dobry pomysł na biznes?

Zobacz też