Twój mail - nasza reklama

Podobno w Internecie sprzedać można wszystko, ale nie jest to wcale takie łatwe, jakby mogło się wydawać, bo do klienta trzeba najpierw trafić.

Poda swój adres mailowy…
W marketingu internetowym zdobycie nowego klienta jest o wiele droższe i bardziej pracochłonne niż utrzymanie relacji z istniejącymi miłośnikami naszego asortymentu. Tak więc należy utrzymywać dobre relacje z tymi, którzy już są naszymi klientami. Stąd też tak wielka popularność email marketingu, który ostatnimi czasy wciąż przybiera na sile. Nie ma więc co się dziwić, że w wielu sklepach jesteśmy pytani czy proszeni o podanie adresu swojej poczty elektronicznej, dla sprzedawców jest to pewnego rodzaju punkt zaczepienia.

Która będzie najlepsza dla ciebie?
Dzięki często stosowanemu systemowi typu FreshMail każda następna wysyłka jest coraz lepsza, bardziej odpowiadająca danemu klientowi, a co za tym idzie przynosi lepsze efekty. Specjalne testy umożliwiają stwierdzenie która z dwóch wersji danej oferty będzie najbardziej odpowiednia dla potencjalnego klienta. Kiedy spada nam OR, czyli procent otwartych wiadomości można podjąć stosowne kroki, aby to zmienić. Tak samo jest kiedy obniża się CTR, czyli efektywność naszej wiadomości.

Obserwują nasze zachowania
Dzisiaj możliwe jest też śledzenie zachować poszczególnych osób, po otrzymaniu maila reklamowego. Takie dane zbierane są i analizowane przez sam system, natomiast sprzedawca zajmuje się już tylko tym, co potrafi najlepiej, czyli wysyłką towarów. Zachowania konsumentów są cały czas zbierane i analizowane, ale to oczywiście musi przekładać się na jakieś wymierne korzyści. Jest nią personalizacja, dzięki czemu konkretna osoba otrzymuje ofertę skierowaną właśnie dla niej, dzięki czemu jest większa szansa na to, że ponownie kupi coś właśnie u nas. Duży skutek odnoszą też te wiadomości, które sprawiają wrażenie osobistej korespondencji, chociażby dzięki użyciu zwrotów „Anno, czekałaś na to już od dawna” i tym podobnym.

To właśnie oferta przygotowana specjalnie pod klienta lub daną grupę klientów daje gwarancję, a może raczej bardzo duże szanse na sukces.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here