Wypromuj się w sieci

W sieci dzisiaj jest wszystko jak więc znaleźć tam miejsce dla siebie i dla swojej działalności? To pytanie spędza sen z powiek wielu osobom.

Wiele możliwości w zasięgu ręki

Zwiększenie sprzedaży i budowanie naszej marki to z pewnością zadanie dla specjalisty. Pomocna w tym może być reklama typu PPC, która działa niemal natychmiastowo. Drugim sposobem jest z kolei SEO, czyli pozycjonowanie w wyszukiwarkach, a trzecim email marketing. Jako wsparcie warto wykorzystać też media społecznościowe, chociaż nie jest to do końca miejsce, gdzie wykonujemy zakupy, ale z drugiej strony bardzo dobrze sprawdzają się one w działaniach typowo PR-owych i są sposobem na zbieranie bazy adresowej.

Email czy post na „fejsie”?

Każdego, kto ma swój sklep internetowy interesuje jednak głównie sprzedaż, tutaj najlepsze od lat pozostają jednak SEO, PPC i email marketing. Ich wyższość nad mediami społecznościowymi wynika z wielu faktów. Mail w skrzynce jest dla nas istotniejszy, niż informacja na facebooku, która zaraz zastępowana jest kolejnymi. Wiele osób codziennie monitoruje swoją skrzynkę, w mailu można też zawrzeć więcej istotnych kwestii.

Wybierz SEO, PPC lub email marketing

SEO pomoże ci w tym, aby twoja strona pojawiała się wysoko w wynikach dla wybranych słów i fraz kluczowych. Wymaga ono wiele pracy, ale to z wyników wyszukiwania tworzy się największa liczba wejść na daną stronę. PPC z kolei to reklama internetowa za która płaci się tylko, gdy ktoś na nią kliknie. Najskuteczniejsze pośród nich są reklamy AdWords, czyli reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google, które pojawiają się w czołówce lub po prawej stronie. Natomiast duże powodzenie email marketingu to zasługa tego, że maile są wysyłane do osób, które wyraziły chęć ich otrzymywania. Tak więc jest duża szansa, że wiadomość zostanie przeczytan, jest to forma bezpośredniego kontaktu, jest to też stosunkowo tania forma reklamy.

Marketing internetowy charakteryzuje się tym, że jest dosyć elastyczny. Możemy korzystać z rożnych jego form, obserwować wyniki i na bieżąco wprowadzać zmiany. Warto eksperymentować i próbować kolejnych metod.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here