Integracje dla SkyShop

0
2266

Przedsiębiorca chcący sprzedawać swoje produkty w Internecie w pierwszej kolejności powinien pomyśleć o zainwestowaniu w platformę e-commerce (sklepową). Wybór jest w zasadzie duży, od bezpłatnych do płatnych, od mniej popularnych do najbardziej. Osoby trudniące się handlem elektronicznym często wybierają platformę o nazwie SkyShop, ze względu na duże możliwości i oferowane funkcjonalności.

Dzięki swoim modułom oprogramowanie to jest przyjazne m.in. dla hurtowni internetowych, sklepów internetowych chcących sprzedawać produkty w postaci plików cyfrowych np. ebooki, firm działających w modelu dropshipping. Twórcy tego oprogramowania umożliwiają również nie tylko łatwą obsługę sklepu, ale również takie kwestie jak optymalizacja strony pod kątem SEO.

Jakie integracje oferuje SkyShop?

Twórcy SkyShop oferują multum różnych rozwiązań w postaci integracji. Przykładowe integracje dla SkyShop, które oficjalnie proponowane są na stronie firmy to: integracje z hurtowniami, porównywarkami cen i opinii, systemami płatności, portalami aukcyjnymi, czy systemami ERP. Będąc zatem posiadaczem sklepu opartego o Sky Shop, można dowolnie zintegrować go przykładowo z Allegro, eBay, Ceneo.

E-commerce a system ERP

Przedsiębiorcy, którzy korzystają jednocześnie ze sklepu SkyShop i  z systemu ERP, czyli oprogramowania wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwem i jego zasobami mogą skorzystać z oferowanych integracji, które pomagają współdziałać tym dwóm odrębnym środowiskom. Integracje pozwalają zachować spójność danych i ich przejrzystość, a przede wszystkim zaoszczędzić czas na przepisywaniu ich w dwóch miejscach jednocześnie.

Twórcy SkyShop wyciągając pomocną rękę do swoich klientów, oferują integracje dla tych, którzy korzystają z systemów ERP takich jak np. Comarch ERP Optima, Subiekt GT, iFirma, Subiekt Nexo Pro. Dostarczane są przez zewnętrzne firmy, z którymi firma współpracuje.

Na co zwrócić uwagę kupując integrację?

Przed zakupem danej integracji należy dokładnie przeanalizować przeróżne kwestie takie jak: jej możliwości, cenę, oferowane wsparcie techniczne. Należy również sprawdzić, czy integracja ta spełniać będzie nasze wymagania i realizować podstawowe cele takie jak np. aktualizacja stanów magazynowych, przesyłanie zamówień.

Wybierając integrację danej firmy, należy również zwrócić uwagę na to jakie są warunki jej korzystania, jak długo będzie można korzystać z niej, ale także na inne przydatne rzeczy takie jak możliwość testowania za darmo czy promocje. Są firmy takie jak SellIntegro, które oferują bezpłatne testowanie oprogramowania przez 14 dni, dzięki czemu można sprawdzić, czy narzędzie trafi w nasz gust. Niektórzy twórcy (tak jak i  również wcześniej wspominany) oferują również rabaty i promocje na dany produkt przy zakupie na przykładowo dłuższy okres.

Dlaczego warto postawić na integrację?

Integracja to przede wszystkim funkcjonalne rozwiązanie, które potrafi w wydajny sposób zautomatyzować część naszej pracy i zwyczajnie zaoszczędzić nasz czas. Dzięki niej także nie trzeba martwić się o błędy lub pomyłki, które są popełniane często w trakcie ręcznego przepisywania danych. Zdecydowanie jest to produkt, o którym warto pomyśleć, jeśli chce się ułatwić sobie pracę.

Źródło: https://sellintegro.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here