Zdobądź popularność na Facebooku

Reklama dźwignią handlu, a gdzie indziej dzisiaj warto się pokazywać jak nie w mediach społecznościowych. To tam większość z nas zagląda każdego dnia albo nawet kilka razy dziennie, trzeba to wykorzystać.

Stwórz fanpage już teraz!
Zacznijmy od tego, że każdy sklep może sobie założyć swój fanpage na Facebooku, w tym celu najlepiej założyć prywatne konto, aby móc tym narzędziem sterować. Stworzenie go jest bardzo proste, zwykle korzysta się z gotowego kreatora, wybiera się kategorię, podaje nazwę sklepu i określa się kategorię szczegółową. Taka opcja to skupienie w jednym miejscu dużej liczby miłośników danego asortymentu, którzy decydują się na to, aby w krótkich odstępach czasu otrzymywać kolejne informacje na temat naszej działalności. Mogą być to konkursy, promocje. Kiedy tylko ktoś je udostępnia to wiadomość trafia tym samym do kolejnych osób i tak nasza działalność obejmuje coraz szersze kręgi odbiorców.

Konkursy, promocje, rabaty
Na Facebooku można też stworzyć płatną reklamę, aby była ona efektywna do dyspozycji jest wiele opcji, aby trafić do określonego typu odbiorcy, którego profil możemy samodzielnie określić. Nie pociąga to za sobą też wielkich kosztów. Również swoim klientom możemy zaproponować obserwowanie oferty na facebooku poprzez zaznaczenie opcji „lubię to” na stronie sklepu. Sporo osób polubi twój fanpage dopiero wtedy, kiedy coś ciekawego im zaoferujesz, zwykle jest to jakiś kupon rabatowy lub coś podobnego. Bardzo popularne są też różnego rodzaju konkursy, które zwykle zaczynają się od tego, że dany post trzeb polubić i udostępnić.

Samodzielnie lub przez agencję
Wiele działań na facebooku można prowadzić samodzielne, ponieważ nie są to zwykle skomplikowane czynności i w ten sposób możemy poczynić pewne oszczędności. Z drugiej strony jednak profesjonalna kampania w mediach społecznościowych to zyski, o których często nawet nam się nie śniło, czasami lepiej więc znaleźć dobrą agencję social media.

Siła Facebooka jest wielka i przekonało się o tym już wielu właścicieli sklepów internetowych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here